czwartek, 5 lutego 2015

MAC HUE - idealny nude?


Cześć!  Nie wiem jak wy, ale ja swojego idealnego nudziaka szukałam bardzo długo. I chyba znalazłam ;)

 
Mac "Hue" to kremowa pomadka (bardzo kremowa!). Dla mnie idealna, ze względu na nawilżenie (zdj 1 pokazuje,jak suche mam usta).
Albo ktoś pokocha Hue, albo nienawidzi ;) Tak różne krążą opinie w internecie. 
To moja pierwsza pomadka z Maca,i na pewno nie ostatnia. Kupiłam ją na przecenie 30% w Douglasie :)


 Prawdopodobnie stanę się pomadko-maniaczką z Maca, jakie polecacie?:) 

xx

4 komentarze:

  1. Z firmą Mac dopiero rozpoczynam przygodę - ostatnio zamówiłam korektor Pro Longwear i mam nadzieję, że się sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę koniecznie spróbowac, bo moje usta też są suche i ciężko mam znaleść swój ideał :)
    może wspólna obserwacja? ja już

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam MACowe szminki! Hue ślicznie na Tobie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie idealny nude ;) tez nad nią myślę :) ostatnio z MAC-a katuję GOODKISSER - boska ale pod koniec miesiąca planuje dorwać lingering kiss - coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze-na każde staram się odpowiadać tutaj,lub na blogu autora komentarza.Jeśli jesteś tutaj pierwszy raz,zostaw adres swojego bloga-będzie mi o wiele łatwiej i szybciej do niego trafić :)

LinkWithin

jujhjh
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...