wtorek, 1 kwietnia 2014

Peachy lips: NYX 846 Tangerine Lipliner / + KOBO pigment , CATRICE lip liner



 Dzien dobry ; ) Dziś trzy mini nowości: kredka do ust Nyx,Catrice i pigment Kobo.

 

Nyx 846 Tangerine
Prawdopodobnie mój ulubiony produkt do ust.Cena to ok 19zł w Douglasie.
Było parę ślicznych kolorów,ale ten jako pierwszy wzięłam na spróbowanie.Kredka jest trwała,i ma piękny różowo brzoskwiniowy kolor! Ja maluję nią całe usta i nakładam na to zwykły mleczny błyszczyk ; )

 




 Lipliner Catrice
Kupiłam go po przecenie w Naturze za ok 4zł,więc grzechem byłoby nie wziąć ; )
Ma naturalny beżowy odcień,podkreślam nim kontury ust.Trwałość średnia.




Pigment Kobo 506 Blue mist
O pigmentach Kobo już trochę słyszałam/czytałam,ale nigdy nie przyjrzałam im się w sklepie.Ten kupiłam tak samo jak kredkę do ust-po przecenie za ok 3/4zł :> Na zdjęciu jest bez bazy.Na żywo kolor jest srebrny/metaliczny wpadający w błękit. Trwałość bardzo dobra! Ale trzeba uważać,łatwo można sobie nim zrobić krzywdę ; )



Używał ktoś z was tych produktów?; )
Jakie polecacie podkłady na lato ze średnim kryciem?

21 komentarzy:

  1. Piękny kolor tej konturówki, strasznie pasuje Ci taki kolor ust...a oczy to masz przepiękne:)
    cień tego pigmentu z Kobo też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta kredka z Nyx :) I świetne zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. W Głogowie w Naturze na Starym Mieście widziałam kamuflaż Catrice 010 Ivory, gdyby cię to interesowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Albo Głogów albo mintishop.pl - niedługo robię tam zamówienie,a wiem że pojawiły się u nich te kamuflaże :)

      Usuń
    2. Jesteście z Głogowa dziewczyny?:D:D

      Usuń
    3. O no proszę. Jaki ten świat mały. :) Ja akurat z Głogowa. :)

      Usuń
    4. Tyle czasu sobie komentujemy a ja tego nie wiem?!:D

      Usuń
    5. No wlaśnie ja tak samo się zdziwiłam! A dokładniej skąd jesteś można wiedzieć?:P może będę wiedziała gdzie to:D

      Usuń
  4. Nie miałam żadnego z tych produktów ale Nyx 846 Tangerine < ta kredka mnie po prostu zachwyciła. Wygląda genialnie na Twoich ustach :). Btw. piękne brwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa dziękuję bardzo! Jako że mam fioła na punkcie brwi,to jest to dla mnie jeden z najlepszych komplementów haha ♥

      Usuń
  5. Ale Ci pasują takie jasne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek na ustach jest super :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pigmenty z Kobo już jakiś czas za mną chodzą, mam nadzieję że w końcu znajdą swoje miejsce u mnie w kosmetyczce ;) a co do kredki jest bardzo ładna i przede wszystkim Ci pasuje;)

    pozdrawiam cieplutko:* http://jellybeanblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie Ty masz piękne usta!
    A dodatkowo taki ładny kolorek na nich <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. zachwycił mnie kolor Twoich oczu *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolor na ustach ;))

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Love that lip pencil! Looks great!

    http://linastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. matko, jaka Ty śliczna jesteś! <3
    btw, świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze-na każde staram się odpowiadać tutaj,lub na blogu autora komentarza.Jeśli jesteś tutaj pierwszy raz,zostaw adres swojego bloga-będzie mi o wiele łatwiej i szybciej do niego trafić :)

LinkWithin

jujhjh
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...